Twilight niet meer weg te denken uit de Belgische verlichtingsmarkt!
Het kwalitatieve verlichtingsmerk Twilight kent sinds de introductie op de Belgische markt een steeds snellere groei. Dankzij de uitstekende productspecificaties en de verpakkingen die uit het schap springen, is het merk vandaag een referentie in de Belgische markt op het gebied van binnen- en technische verlichting. Het partnerschap met de exclusieve Belgische distributeur Xenex wordt de komende jaren nog intenser.
Twilight,
bright at first sight
Twilight betekent schemering, de overgang tussen licht en dag en het moment waarop men de verlichting aanzet. Het logo is dan ook zo ontworpen dat men de ondergaande of opkomende zon op het water ziet schemeren. Daarnaast ziet de G er ook uit als een soort lamp, waardoor de link naar verlichting wordt gelegd. De tagline heeft een dubbele betekenis: bright als in 'helder licht' en als in 'goede ideeën in verlichting'.
Ver boven de norm
Wat onderscheidt Twilight van andere verlichtingsmerken? Vooreerst de productkwaliteit, met uitstekende productspecificaties, maar ook de stevigheid van de producten. Daarnaast ligt ook de kwaliteit van het Twilight-concept ver boven de norm: zowel qua verpakkingen als qua presentatiemogelijkheden onderscheidt het merk zich sterk van de concurrentie. De combinatie van dit alles met een uitstekende service maakt Twilight dé aanbieder voor verlichting.

Kwalitatief Belgisch design
Van productdesign tot eindafwerking, alles wordt ontworpen in het Belgische hoofdkantoor met specifieke gamma's voor de Belgische markt. Dat leidt tot producten met hoge rotaties, voor een optimaal rendement in de winkels. Het kwaliteitsteam in België zorgt samen met de medewerkers op de productiesites voor producten die stuk voor stuk voldoen aan de hoge Twilight-standaard.
Verpakkingen die uit het schap springen
Met de verpakkingen onderscheidt Twilight zich in een markt waar saaie verpakkingen schering en inslag zijn of waar fancy verpakkingen vaak niet-kwaliteitsvolle producten bevatten. De verpakkingen springen uit het schap – dat blijkt uit testen – waardoor ze klanten aantrekken en veel sneller roteren.

Sterke groei
Twilight is uitgegroeid tot een vooruitstrevend merk binnenin de DIY en vindt nu ook steeds meer aftrek in de professionele sector. Dat is gelukt door vast te houden aan enkele basisprincipes: een oerdegelijke productkwaliteit in combinatie met aantrekkelijke verpakkingen en dat alles uitgewerkt in snel roterende retailconcepten. Zo onderscheidt het merk zich van andere aanbieders die vaak eentonige producten afleveren en geen ondersteuning bieden.

Nieuwigheden
Twilight blijft verder investeren in sterke productassortimenten. Op DIY, Pro & Garden krijgen we een nieuw en uitgebreid gamma plafondlampen te zien, dat er opnieuw uitspringt door de productspecificaties en het complete aanbod. Men biedt zowel 4000K- als 6500K-lichtkleuren, diverse afmetingen en modellen met bewegingssensoren.

Xenex,
partner in België
Twilight heeft enkele jaren geleden Xenex als exclusieve Belgische partner gekozen om het merk op de kaart te zetten. Dat is een succesverhaal gebleken door de sterke synergie; het partnerschap wordt de komende jaren dan ook sterk geïntensiveerd.
Interesse om meer te weten over Twilight? Neem contact op met mathieu.grymonprez@xenex.be voor verdere info of bel Xenex op +32 55 23 23 50. Op DIY, Pro & Garden vindt u Xenex in hal 2, stand 2.06.

