ArtikelsNieuwsZoekertjes
Thema's
  • chevron_right Maintenance
    • Industrieel onderhoud
    • Onderhoud - revisie
    • Elektrische gereedschappen
    • Handgereedschappen
    • Hydraulische gereedschappen
    • Pneumatische gereedschappen
    • Analyseapparatuur
    • Identificatie en tracering
    • Lassen
    • Meet- & regeltechnieken
    • Transportsystemen
    • Camera- & detectiesystemen
    • Magazijnopslagsystemen
    • Maintenance
    • Containers
    • Meetapparatuur en toebehoren
    • Montage gereedschappen
  • chevron_right Safety
  • chevron_right Motoren & aandrijvingen
  • chevron_right Pompen & toebehoren
  • chevron_right Hydraulica
  • chevron_right Perslucht
  • chevron_right Smeersystemen
  • chevron_right Industrial software, it & cyber security
  • chevron_right Verbruiksmaterialen
Maintenance

Toekomstbestendig met duurzame energie

5/9/2025

De energietransitie is geen toekomstmuziek meer, maar een realiteit die vandaag al elke onderneming raakt. De stijgende energieprijzen, strengere regelgeving en toenemende verwachtingen van klanten en investeerders maken dat duurzaamheid niet langer een keuze is, maar een noodzaak. Bedrijven die nu investeren in elektrificatie, energie-efficiëntie en hernieuwbare energie bouwen niet alleen aan een groenere wereld, maar versterken ook hun concurrentiepositie. Ze realiseren directe kostenbesparingen, verkleinen hun CO₂-voetafdruk en zetten zichzelf in de markt als toekomstgerichte spelers. Bij Syntra Bizz helpen we organisaties om deze uitdaging met kennis en daadkracht aan te gaan. Onze opleidingen rond duurzame energietransitie en transfor

Industrial maintenance 1 jaar print + online toegang tot 7 industrievakbladen

22/3/2022

Word nu abonnee en krijg toegang tot onze online plusartikels, ontvang alle print magazines per post en krijg er de mobiele accu-ledspot t.w.v. 59 euro bovenop.

Tim

30/6/2020

Vakinformatie over technisch onderhoud

  • Premium

Onderhoud essentieel in ontwerp Beatrixsluis

22/11/2018

De Beatrixsluis is de grootste monumentale binnensluis van Nederland en ook de enige sluis op de directe route tussen de havens van Rotterdam en Amsterdam. Door het toenemende scheepvaartverkeer en de afmetingen van de huidige binnenvaartschepen was het noodzakelijk een derde kolk te bouwen en het Lekkanaal te verbreden. Omdat dit gebeurde in een DBFM (Design, Build, Finance and Maintain)-constructie, werd er in het ontwerp maximaal rekening gehouden met het toekomstige onderhoud.